23 listopada w prestiżowych wnętrzach Domu Handlowego Mysia 3 w Warszawie odbyła się konferencja prasowa marki ICE-WATCH podczas której zaprezentowano najnowszą kolekcję LOULOU. Na evencie nie zabrakło gwiazd. Pojawili się m.in. Karolina Szostak, Paulina Holtz, Ania Powierza, Michał Malinowski, Ivs Alter.
– I po konferencji. Chyba się udało!!! Oficjalnie mogę potwierdzić, że agencja IDMEDIA wspiera markę Ice-Watch w Polsce, której dystrybutorem jest firma Jubiler, właściciel ogólnopolskiej sieci butików SWISS! Ania Powierza i Paulina Holtz Wam szczególnie dziękuję za dziś!!! Dodawałyście mi otuchy! Kocham Was! – w emocjonującym wpisie na swoim prywatnym profilu przyznaje Ilona Adamska, właścicielka Agencji Wydawniczo-Promocyjnej ID. MEDIA, która właśnie rozpoczęła współpracę z belgijską firmą ICE Watch i będzie reprezentowała ją na polskim rynku.
Kolekcja LOULOU to zmysłowa, energiczna i niezwykle seksowna linia kierowana do kobiet, które wiedzą czego chcą od życia. Kobiet odważnych, przebojowych i świadomych swojego sex appealu. Zegarki ICE Watch z serii LOULOU to połączenie elegancji, nowoczesnego looku i żywych, oryginalnych kolorów. 10 modeli w odcieniach m.in. soczystej fuksji, różu, granatu, turkusu i oczywiście klasycznej czerni. Loulou to zegarki, które idealnie odzwierciedlają temperament właściciela, nadają mu szyku i ożywiają nawet najbardziej nudną stylizację.
Brak komentarzy do "Kto zajmie się promocją marki Ice Watch? Premiera kolekcji LOULOU [FOTORELACJA]"