Skuteczne sposoby na dobry sen

Zdrowy sen ma znaczący wpływ na nasze samopoczucie, urodę, a także zdrowie. Odpowiednia dawka odpoczynku jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Co powinnyśmy zrobić, kiedy dopada nas bezsenność? Poznaj skuteczne sposoby na dobry sen, które pomogą Ci zasnąć i obudzić się w pełni wypoczętą. 

skuteczne sposoby na dobry sen

go to link Skuteczne sposoby na dobry sen

  1. put call parity case study czyste, świeże powietrze. Zadaniem szczelnych okien jest ochrona przed utratą ciepła, niestety tym samym takie okna ograniczają wymianę powietrza. Warto zadbać o odpowiednią wentylację. Przed snem należy sypialnię dokładnie wywietrzyć, pamiętając, że lepszy efekt daje okno w pełni otwrate przez kilka do kilkunastu minut, niż lekko uchylone przed dłuższy czas. Doskonale sprawdzają się również oczyszczacze powietrza. Niektóre z nich posiadają dodatkową funkcję nawilżania, która doskonale sprawdza się zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy korzystamy z ogrzewania. Należy także pamiętać, o utrzymaniu w sypialni właściwej temperatury. Odpowiednią temperaturą do spania jest ok. 20-21°C, choć niektórym osobom wystarcza i 18°C. Zbyt wysoka tempertura w sypialni sprawia, że bardziej się pocimy, budzimy się zmęczeni i osłabiemi.
  2. cisza i spokój. Przygotowując się do snu powinnyśmy wprowadzić swój stały rutuał pozbawiony nadmiaru pobudzających bodźców zewnętrznych. Zrezygnuj z oglądania telewizji przed snem i korzystania z telefonu. Po relaksującej kąpieli lub przyjemnym prysznicu będąc już w łóżku poczytaj książkę lub posłuchaj muzyki relaksacyjnej. Pozwój swojemu organizmowi powoli przechodzić w stan wyciszenia i odpoczynku. Zbędne bodźce niepotrzebnie pobudzają i wydłużają czas zasypiania.
  3. watch zioła i napary. Właściwości niektórych ziółorzmają korzystny wpływ na dobry sen. Można je zażywać zarówno w postaci ziołowych tabletek jak i naparów. Działanie uspokajające, wyciszające i nasenne wykazują wyciągi z korzenia kozłka lekarskiego (łagodzi objawy somatyczne nadmiernego napięcia i zdenerwowania), szyszki chmielu, liści melisy, ziela męczennicy cielistej, ziela dziurawca (zmniejsza objawy łagodnej formy depresji), kwiatostanu i owoców głogu.
  4. go to link olej konopny CBD. Właściwości olejku CBD są coraz bardziej doceniane i wciąż odkrywamy korzyści wynikające z jego stosowania. Wiadomo już, że olej konopny CBD reguluje pracę snu i jest niezwykle efektywny w walce z bezsennością.

 

Olej konopny CBD

go site Olej konopny CBD na sen

Kanabidiol (CBD) to związek wykazujący właściwości terapeutyczne w szerokiej gamie schodzeń, a zwłaszcza w przypadku zaburzeń neuropsychiatrycznych. CBD dzięki działaniu anksjolitycznemu, doskonale sprawdza się w leczeniu zaburzeń lękowych.

Stosowanie olejku konopnego CBD należy rozpocząć od 2-3 kropel zaaplikowanych pod jezyk. Po odczekaniu 30 sekund olej należy połknąć. Dzięki występującym pod językiem śluzówkom olej jest najlepiej i najszybciej wchłaniany. Olej konopny CBD marki Hemp King  alicehoabbey.com jest 100% naturalny i niepoddawany chemicznym obróbkom. Jego jedna kropla dostarcza organizmowi 2,5 mg CBD. Jest bogaty w naturalnie występujące w konopi dobroczynne fenole, flawonoidy i terpeny. Charakteryzuje go idealna synergia pomiędzy kwasami tłuszczowymi:  omega-3, omega-6 oraz omega-9. Więcej informacji o oleju konopnym CBD oraz możliwość nabycia go umożliwia producent HempKing.eu

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

0 (0 Votes)

Summary

9,8Score

9,8

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "Skuteczne sposoby na dobry sen"

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress