Mózg, biznes, pieniądze.

like a pleasure hot nude firl weightlifters Ostatnio dużo czyta się i mówi o mózgu. Analiza biostrukturalna i badanie kolorów mózgu staje się coraz bardziej popularne. Zauważyłam, że sukcesy osiągają ludzie żyjący zgodnie ze swoją biostrukturą. Tym, którzy jej zaprzeczają, jest zwykle ciężko i niewygodnie. Mogą nawet całkiem nieźle radzić sobie z pewnymi wyzwaniami, nauczyć się czegoś dzięki ich podejmowaniu, ale będą czuć się przy tym bardzo niekomfortowo. Nie można stać się na siłę kimś, kim się nie jest. Każde naginanie tarczy STRUCTOGRAMU® wiąże się ze stresem. Kiedy próbujemy kogoś grać, wymuszamy coś na sobie – może to nawet prowadzić do dolegliwości fizycznych.

go

unnamed1Która biostruktura osiąga sukcesy?

heather steele pov fuck Każda na swój sposób. Umownie w STRUCTOGRAMIE® przyjmuje się, że „czerwoni” osiągają sukces poprzez wzbudzanie zapału i porywanie za sobą innych, podczas gdy „zieloni” pozyskują sobie ludzi otwartością i sympatią. Ale STRUCTOGRAM® operuje na kilku poziomach. Zakłada, że po poznaniu siebie warto poznać innych: najbliższych współpracowników, wreszcie klientów. Dzięki znajomości własnej biostruktury można zmienić wiele rzeczy w relacjach i w komunikacji. Przygotowując się do rozmowy z osobą „niebieską”, bardziej zadbasz o siłę argumentacji, „zieloną” możesz próbować ująć jakimś serdecznym gestem.

sex horiscopes

Różni i zgodni

amature latinas Ważny jest zatem nie tylko główny kolor, również to, w jakich proporcjach występują dwa pozostałe. Po wypełnieniu analizy dowiadujemy się, ile z 36 punktów przypada na czerwony, ile na zielony, a ile na niebieski. Analizę wykonać można tylko z certyfikowanym z trenerem STRUCTOGRAM® podczas indywidualnej konsultacji albo w trakcie warsztatów.

http://fivestaraf.com/about-vintage-chanel-bags

blackmail phone sex Uwielbiam obserwować zachowania uczestników takich grupowych spotkań. Po wykonaniu testu, kiedy każdy zna już swoją biostrukturę, dzielimy się na podgrupy według kolorów. „Zieloni” od razu zaczynają pogawędkę towarzyską, nastawieni na współzawodnictwo, „czerwoni” sprawdzają, kto ma tego czerwonego więcej, a „niebiescy” w skupieniu analizują wyniki testu. Z resztą już przy wypełnianiu widać pewne rzeczy gołym okiem. „Czerwoni” bardzo szybko przechodzą do kolejnych pytań, podczas gdy „niebiescy” długo zastanawiają się, analizują, wnikają…

get link

pictures of naked lesbians U nas STRUCTOGRAM® to nowość. W innych krajach stosowany jest na szeroką skalę. W niektórych bankach w Szwajcarii pracownicy noszą nawet identyfikatory z kolorem swojej biostruktury. Klient może zwrócić się do pracownika, z którym najłatwiej będzie mu się porozumieć. Przetestowałam STRUCTOGRAM® we własnej firmie i widzę, że zaowocowało to znaczną poprawą komunikacji w zespole.

clip free hardcore new sex teen

shanhai knight lin nude Już wcześniej zaobserwowałam, że kiedy „niebieska” osoba ma zadzwonić do klienta, czuje dyskomfort: robi uniki, odwleka moment wybrania numeru, odchodzi na bok, żeby nikt nie słyszał rozmowy. Teraz wie, że może poprosić o wyręczenie „zieloną” koleżankę, której prawdopodobnie taki kontakt sprawi nawet przyjemność… Świadomość różnic między pracownikami pozwala lepiej rozdzielać zadania. A przecież klienci też są różni. Więc może, przygotowując ofertę handlową, warto pomyśleć zarówno o tych, którzy potrzebują twardych danych, konkretnej argumentacji, o tych ceniących sobie nade wszystko przyjazne relacje i czas spędzony z rodziną, jak i o tych, dla których liczą się wyzwania (może nawet ryzyko).

http://bagelbuddiesgolf.com/part-time-jobs-for-teen

with local real swingers Większość banków dysponowała do niedawna typową ofertą „na niebiesko” – z tabelami, wykresami, stopami procentowymi. Ostatnio coraz częściej obserwuję, że proponują klientom różne konkursy, przyciągając w ten sposób „czerwonych”, czy gadżety, jak np. maskotki, którymi „zieloni” chętnie obdarują swoich bliskich. Dobrze jest mieć świadomość, że różnimy się między sobą. Ale też, że nie ma lepszej czy gorszej biostruktury. Chodzi o to, żeby działać w zgodzie z własną naturą i szanować naturę innych – wtedy wszystko staje się dużo prostsze.

http://sunflowerfieldspatternco.com/crotch-cock

filthy teenage nudes Dziś neuronauka jest wykorzystywana w wielu dziedzinach. Począwszy od biznesu, komunikacji w środowisku pracy, tworzenia ofert do klientów, poprzez budowanie relacji w życiu prywatnym, na poznaniu własnego potencjału kończąc. Neuronauka jest bazą wielu innowacyjnych programów szkoleniowych, strategii marketingowych, PR-owych, a od października 2015 r. ruszają nawet podyplomowe studia NEUROEKONOMIA Szkoły Biznesu MBA na WSG w Bydgoszczy.

new brunswick central midget Spectrum zastosowania powoduje, że narzędzie cute girl in skirt fucked STRUCTOGRAM® odnosi dziś sukcesy na całym świecie.
Warto wiedzieć, co nosimy na co dzień przy sobie.

gallery of naked girls Myślę, że lepiej być użytkownikiem niż nosicielem mózgu!

free coed fuck dumps Więcej informacji na free porn vid secret www.3kolorymozgu.pl

hot young blonde schoolgirl pigtails blowjob lingerie soldier papillon rose torrent ANNA URBAŃSKA – Master Trener Structogramu, metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie prawdziwie poznają siebie i mogą być krok przed swoimi zachowaniami. Wiedzę zdobywa u takich mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T. Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi. Od 17 lat zarządza Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych. Jeden z nielicznych na świecie neurocaochów.

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

5 (2 Votes)

author-avatar

bigest cum shot Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "Mózg, biznes, pieniądze."

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    carmen is gay

    go to site

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress