Twórczyni projektu Czerwona Szpilka o prestiżowym wydarzeniu pod hasłem Ladies Day

Mówią o Pani „Kobieta z apetytem na życie”. Czego najbardziej jest Pani głodna?

Wrażeń, doświadczeń, widoków i smaków. Odkąd pracuję, a w tym roku mija 15 lat mojej aktywności zawodowej, zawsze miałam apetyt na życie.

Nie godziłam się na otoczenie, szarą rzeczywistość, w której przyszło mi dorastać. Nie czekałam aż rzeczywistość, w której żyłam się zmieni sama. Wzięłam 100% odpowiedzialność za swoje życie i zaczęłam tworzyć swój świat. Zawsze chciałam być niezależna, mieć wybór jak chcę pracować, jak spędzać  wolny czas. Uwielbiam poznawać nowe smaki, więc moje podróże są mocno kulinarne. Również w Polsce mam swoje ulubione miejsca, do których wracam. Uwielbiam dobre jedzenie i wina z Nowej Zelandii. Świat na mnie czeka, a ja jestem cały czas głodna nowych wrażeń.

Jest Pani twórczynią projektu pod nazwą CZERWONA SZPILKA. Cóż to za projekt i jaka misja mu przyświeca?

Czerwona Szpilka jest projektem tworzonym przez kobiety i dla kobiet. Pragniemy inspirować kobiety, aby realizowały siebie i odkrywały swój potencjał. W tym celu organizujemy spotkania, warsztaty i konferencje dla kobiet, podczas których łączymy wiedzę z rozrywką oraz dajemy przestrzeń do wymiany kontaktów. Zależy nam, by dzielić się wiedzą z innymi, dlatego wydajemy również książki, prowadzimy bloga oraz od niedawna prowadzimy webinary na profilu Czerwonej Szpilki na Facebooku. Poprzez naszą działalność wspieramy również przedsiębiorców.

Kobietom często brakuje pewności siebie. Blokują się przed odniesieniem spektakularnego sukcesu. Jak Pani myśli, dlaczego?

Uważam, że przyczyna może tkwić w pewnych naleciałościach z dzieciństwa. Dziewczynkom powtarza się, że mają być grzeczne, mają być ostrożne, skromne i spokojne. Często w ten sposób zasiewa się w nich ziarnko, które w dorosłym życiu wyrasta m.in. jako strach przed podejmowaniem odważnych decyzji czy strach przed głoszeniem na forum swojego zdania.  Jesteśmy przygotowywane do pełnienia roli żon i matek, które będą dbały o rodzinne ognisko. Jednak często  dochodzi do tego, że kobiety myśląc o wszystkich dookoła, zapominają o sobie, o swoich pasjach i marzeniach. Stają się uległe i brak im asertywności. Kobiety są również bardzo wrażliwe i mocno przeżywają każde niepowodzenie oraz rozpamiętują to, co przykre, zamiast wyciągnąć wnioski i pójść dalej.

18 marca we wrocławskim Hotelu Terminal odbędzie się prestiżowe wydarzenie pod hasłem Ladies Day. Skąd pomysł, żeby zorganizować tego typu wydarzenie na Dolnym Śląsku?

Pochodzę z Wrocławia i tutaj rozwijam Czerwoną Szpilkę. Dzięki swojej pracy, poznałam tu mnóstwo fantastycznych kobiet. Interesuję się również rozwojem osobistym i często doskwierał mi brak interesujących wydarzeń na Dolnym Śląsku. Pomyślałam – zamiast kolejny raz jechać do Warszawy, zorganizuję coś niesamowitego dla kobiet tutaj, we Wrocławiu. Pragnę, by 18 marca to Wrocław stał się centrum, w którym spotkają się fantastyczne kobiety z całej Polski.

Kto wystąpi podczas marcowej konferencji? Jakim kluczem kierowała się Pani w doborze prelegentów?

Bardzo zależało mi, aby podczas konferencji wystąpiły osoby, które posiadają zarówno ogromną wiedzę w określonym obszarze, ale również doświadczenie. Do udziału w Ladies Day, zaprosiłam więc praktyków biznesu, którzy w swoim życiu sami stosują to, czego uczą – i dzięki temu mogą pochwalić się ogromnymi sukcesami. Zależało mi również, aby pojawiły się kobiety, które dziś postrzegane są jako kobiety sukcesu – chcę, aby podzieliły się z innymi swoimi historiami, które doprowadziły je do miejsca, w którym są obecnie.

Tematyka wykładów?

Tematy prelekcji krążyć będą wokół kobiecej inteligencji emocjonalnej, którą kobiety mogą przenieść na płaszczyznę sprzedaży, wzmacniając tym samym swoją pozycję biznesową. Zostanie poruszona kwestia kobiecej niezależności w oparciu o finanse. Pomówimy również o pewności siebie i odblokowywaniu potencjału, który czasem kobiety głęboko skrywają. Celem wykładów jest zmotywowanie kobiet, aby zadbały o siebie pod kątem biznesowym oraz mentalnym.

Poza prelekcjami odbędzie się również spotkanie panelistów pod hasłem „Po drugiej stronie lustra”. Rozmowy z gośćmi poprowadzi znana dziennikarka radia RDC Anna Matusiak. Kto zasiądzie na kanapie i jakie tematy podejmowane będą podczas dyskusji?

W panelu „Po drugiej stronie lustra” zasiądą inspirujące kobiety, które odważyły się zawalczyć o sukces. Jedną z nich będzie Ilona Adamska, redaktor naczelna magazynu Imperium Kobiet oraz Law Business Quality. Pojawi się również Lucyna Pleśniar, która od 20 lat z sukcesami rozwija swoją firmę HR. Wysłuchamy również Izabeli Jagosz – autorki książki „Uczulona na wino”, która jest fantastyczną trenerką związaną również z obszarem sprzedaży. Rozmowy będą dotyczyć drogi, którą pokonały w drodze na szczyt.

Konferencja przewidziana jest dla 500 kobiet. Poza ciekawymi prelekcjami i potężną dawką inspiracji szykujecie także mnóstwo artystycznych doznań….

Tak, to prawda. Zależy nam, aby Ladies Day było połączeniem wiedzy i rozrywki, dlatego konferencja zostanie wzbogacona potężną dawką artystycznych występów. Już od samego początku o wyjątkową atmosferę zadba Katarzyna Mirowska, która zaśpiewa dla nas w jazzowej aranżacji. Pojawią się również wokalistki z zespołu Girls on fire, które jakiś czas temu można było oglądać w finale programu X Factor. Specjalnie dla wielbicielek tańca wystąpi Teatr Tańca Grotesque. Zwieńczeniem konferencji będzie koncert Anny Wyszkoni. Będzie to niesamowite wydarzenie, ponieważ wszystkie wymienione artystki pojawią się we Wrocławiu specjalnie dla uczestniczek Ladies Day i wystąpią tego dnia wyłącznie dla nas.

Co uczestniczki konferencji zyskają po wydarzeniu? Czego będą mogły się nauczyć?

Zależy mi, aby kobiety wzięły pełną odpowiedzialność za swoje życie. Chcę, aby coraz więcej kobiet realizowało swoje marzenia oraz by wiara w ich możliwości stale wzrastała. Dlatego mam nadzieję, że dzięki zaproszonym prelegentom, wiedza uczestniczek Ladies Day, w tych istotnych obszarach zdecydowanie wzrośnie. Panie dowiedzą się, w jaki sposób mogą skuteczniej sprzedawać, dzięki swojej inteligencji emocjonalnej, poznają sprawdzone techniki na wyznaczanie i realizowanie celów, dowiedzą się, czym tak naprawdę jest kobieca niezależność oraz usłyszą wiele inspirujących historii, które – mam nadzieję – dodadzą im wiary i chęci do pracy nad swoimi marzeniami.

W jednym z wywiadów powiedziała Pani, że kluczem do sukcesu jest między innymi korzystanie z nadarzających się okazji. Ludzie rzadko je wykorzystują?

Niestety tak. Okazje pojawiają się w naszym życiu, gdy jesteśmy otwarci na świat i ludzi wokół. Ludzie nie wykorzystują swoich szans, bo to wymaga podjęcia decyzji. Po decyzji musi nastąpić określone działanie. A to z kolei związane jest ze zmianą. Boimy się zmian, bo zmiany wymagają bardzo często wyjścia ze swojej strefy komfortu. Ludzie sukcesu, czyli ludzie, którzy realizują swoje cele, cały czas podejmują decyzje. Wykorzystują szanse, które się pojawiają. Nie zawsze ich wybory są dobre, ponoszą porażki i też mają gorsze dni, ale mimo wszystko biorą odpowiedzialność za swoje życie – działają. Wiedzą, że to, co dziś mają lub jeszcze nie mają, to ich zasługa. Nie szukają wymówek, nie koncentrują się na problemach, a na ich rozwiązaniu. To my decydujemy jak dziś wygląda nasze życie. To właśnie te wcześniejsze decyzje przyprowadziły nas w miejsce, w którym dziś jesteśmy.  Dziś podejmujesz decyzje, wykorzystujesz szanse, które się pojawiają lub nie… Pamiętaj Twoje życie – Twój wybór!

Plany CZERWONEJ SZPILKI na rok 2017?

W Czerwonej Szpilce skupiamy się mocno na podnoszeniu jakości organizowanych przez nas wydarzeń. W naszym kalendarzu zaplanowałyśmy aż 10 spotkań na 2017 rok, a niewykluczone, że pojawią się kolejne. Rozpoczynamy również budowę Klubu Zakupowego, który ma przyczynić się do wzrostu sprzedaży produktów i usług u naszych Partnerów. Jednocześnie będzie to okazja dla Klubowiczek do skorzystania z oferty naszych Partnerów w niższych cenach. W naszych planach jest również wydanie kolejnych książek. Cały czas prężnie się rozwijamy, nasz zespół się powiększa. Warto więc nas obserwować, zarówno na Facebooku jak i Instagramie, aby być na bieżąco ze wszystkimi nowościami.

Więcej o wydarzeniu na:

https://www.facebook.com/events/218917245186540/

www.ladiesday.czerwonaszpilka.pl

Rozmawiała: Ilona Adamska

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

0 (0 Votes)

Summary

9,6Score

9,6

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "Twórczyni projektu Czerwona Szpilka o prestiżowym wydarzeniu pod hasłem Ladies Day"

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress