Patronat medialny: V jubileuszowa edycja akcji charytatywnej BajkOLAndia

bajkolandia-logotyp-png-bez-tla-kopiaBajkOLAndia to wydarzenie, które łączy ludzi niezależnie od sytuacji majątkowej, statusu społecznego, czy, w przypadku firm – branży. Wszystkim przyświeca wspólny cel ‑ podarowanie cząstki siebie innym. Ideę BajkOLAndii najlepiej oddają słowa pomysłodawczyni i organizatorki akcji, Aleksandry Mikołajczyk: „Najważniejszym założeniem BajkOLAndii jest szeroko rozumiane łączenie – łączenie poprzez integrację dzieci chorych ze zdrowymi, spotkanie ludzi biznesu i showbiznesu, firm o różnych profilach. Tworzymy razem coś naprawdę niezwykłego. Coś, co czyjś dzień czyni wyjątkowym”.

Poprzednie edycje wydarzenia poparło wiele znakomitych osobowości, firm czy fundacji, między innymi: Fundacja  Jolanty  Kwaśniewskiej  „Porozumienie   bez  barier”, Fundacja „Sztuka leczy”, a także Fundacja „Mam serce”. W 2014 roku do BajkOLAndii  przyłączyła się Fundacja „Przyjaciółka”. Szczególnie istotne było związanie się akcji z Centrum  Zdrowia  Dziecka. Współpraca z tą instytucją zaczęła się w poprzednim roku, kiedy do BajkOLAndii dołączyła też Fundacja „Kreatywny Instytut Promocji Idei”. Tegoroczną, jubileuszową edycję eventu organizują wspólnie  Fundacja „Magia Sztuki” i Fundacja „Serce Dziecka”, przy wciąż trwającym wsparciu Centrum Zdrowia Dziecka.

Jak w poprzednich latach, tak i w tym, dzieci nie tylko są odbiorcami całego wydarzenia, ale przede wszystkim jego współtwórcami. To specyfika całej akcji. Chodzi przecież o to, by zaktywizować najmłodszych i poprzez wspólną zabawę – pomagać. Ważna jest integracja dzieci chorych ze zdrowymi, zatarcie granic między światem zewnętrznym a szpitalną rzeczywistością. Śmiało można powiedzieć, że niwelowanie barier bez zaangażowania najmłodszych nie byłoby możliwe.

Tegoroczna akcja będzie miała wyjątkowo modny charakter. Do akcji przyłączyła się marka ubrań i butów dla najmłodszych COOL CLUB, dostępna wyłącznie w sklepach sieci SMYK, której ubrania zaprezentują mali  modelki i modele podczas pokazu mody. Wydarzenie otworzy koncert gwiazd programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo„, w którym wystąpią Artur Chamski, Maria Tyszkiewicz i Jurek Grzechnik. Nie będzie to jednak jedyny artystyczny akcent. Zaproszeni goście wraz z Aleksandrą Mikołajczyk  i dziećmi zmierzą się z teatralną interpretacją „Ptasiego radia” w ramach krótkiej improwizacji.

Oczywiście, to nie wszystko! Na podopiecznych Centrum Zdrowia Dziecka i zaproszone dzieci czekają rozliczne warsztaty: będzie można zgłębić tajemnice eksperymentów chemicznych, dać ponieść się twórczej inwencji podczas zabaw plastycznych, czy stworzyć biżuterię według własnych pomysłów i wytyczyć nowe trendy w modzie. Polskie gwiazdy uświetnią całe wydarzenie, przybywając na BajkOLAndię specjalnie dla najmłodszych.

Ambasadorami akcji zostali Elżbieta Romanowska i Anna Powierza, które wraz z uczniami jednej z warszawskich szkół wręczą specjalnie przygotowane podarunki na oddziałach Centrum  Zdrowia Dziecka tym z pacjentów, którzy nie będą mieli możliwości brać czynnie  udziału w wydarzeniu.

 

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie  www.bajkolandia.com.pl

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

5 (1 Votes)

Summary

9,8Score

9,8

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "Patronat medialny: V jubileuszowa edycja akcji charytatywnej BajkOLAndia"

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress