Marka z historią w tle – spotkanie przedsiębiorców

To świadomość i znajomość własnej historii buduje unikalną tożsamość każdego z nas. W przedsiębiorczości ta tożsamość przekłada się na siłę marki. We wtorek 5 grudnia b.r. mieliśmy przyjemność we wspaniałych murach Muzeum Warszawskiej Pragi, gdzie odbyło się pierwsze spotkanie dla przedsiębiorców „Marka z historią w tle”.

Ideą tego spotkania była chęć poruszenia w gronie ekspertów i praktyków biznesu tematów związanych z tożsamością polskiego biznesu, świadomego budowania marki osobistej i marki frmy, a także wysłuchanie inspirujących historii przedsiębiorców, którzy swoje marki budowali na fundamencie szacunku i etosu polskiej przedsiębiorczości.

W naszym rozumieniu przedsiębiorcą jest każda utalentowana osoba, która jako lider życia społeczno–  gospodarczego świadomie rozwija frmę i kształtuje środowisko, w którym mieszka i pracuje. Przedsiębiorcę wyróżnia postawa przedsiębiorczości, czyli unikalna cecha osobowości, zdolność do przejawiania inicjatywy i zaradności.

Podczas spotkania „Marka z historią w tle” przede wszystkim poruszaliśmy tematy związane ze zrozumieniem wpływu osobistej historii właściciela na kolejne fazy rozwoju przedsiębiorstwa. Rozmawialiśmy również o marce i budowaniu wartości w strategii frmy.

Do prelekcji zaprosiliśmy ekspertów i praktyków biznesu. Głos zabrali: Wojciech Zabłocki – Burmistrz Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy; Adam Lisiecki, Muzeum Warszawskiej Pragi; Jacek Grunt- Mejer Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. Rewitalizacji; Ewa Czertak, ekspert Personal Branding, prezes Akademii Marki z Klasą; Wiesław Macherzyński, Dyrektor Biura Rozwoju Relacji z Klientami MŚP – Bank Zachodni WBK

W dyskusji panelowej „Jak dbamy o genotyp własnej frmy”, wzięli udział przedstawiciele frm z wieloletnią tradycją prowadzenia biznesu: Anna Górska i Jan Górski, Dom Mody Bogusław Herse – 150 lat historii marki oraz Filip Stanowski, Galeria Sztuki Stara Praga – 37 lat frmy rodzinnej na rynku. Do panelu dołączyły również przedsiębiorcze kobiety i Adeptki Akademii Marki z Klasą: Magdalena Rehlich, Beata Block i Joanna Kwiecińska – Ćwir. Paneliści rozmawiali między innymi o tym, jakimi cechami powinien być obdarzony przedsiębiorca w dzisiejszych czasach, o co szczególnie powinien zadbać, by określić siebie mianem współczesnego, dostosowanego do wymagań rynku oraz co składa się na kapitał w budowaniu autentyczności i niepowtarzalności Twojej frmy?

Akademia Marki z Klasą, organizator spotkania podkreśla, że to pierwsze z serii spotkań pod wspólnym hasłem „Marka z historią w tle”, które kierowane są do wszystkich przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem frmy i strategicznym budowaniem marki. Kolejne planowane jest na pierwszy kwartał 2018.
————————
„Marka z historią w tle” – spotkanie dla przedsiębiorców pod patronatem Wojciecha Zabłockiego –
Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy.

Organizatorzy spotkania: Akademia Marki z Klasą Ewa Czertak, Bank Zachodni WBK S.A. oraz Urząd
m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Północ.

Partnerzy: Miasto Inspiruje; Herse; Cafee Bistro „Galeria Sztuki”; Muzeum Warszawskiej Pragi; David
Pataria; Zabytekco; Muzeum Warszawy; Paweł Węgrzyn Fashion; Rewitalizacja Warszawskiej Pragi;
Na prawa Warszawa; Spotkania z zabytkami; Mr Luxury; Fundacja Hereditas; Teatr AKT; True Color by
Ann; Warszawy Historia Ukryta; „Po prawej stronie Wisły”; Evana Studio.

Patronat medialny: TVP3 Warszawa; Portal Warszawski; Gentelman; Twoja-Praga.pl; Kobieta XL Portal
dla kobiet myślących; VITWoman; Biznes z klasą; Imperium Kobiet

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

0 (0 Votes)

Summary

9,7Score

9,7

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "Marka z historią w tle - spotkanie przedsiębiorców"

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress