Marka z historią w tle. Cykl spotkań w Muzeum Warszawskiej Pragi.

Tradycja, doświadczenie i pasja to koła napędowe biznesu. Jak wykorzystać to dziedzictwo do tworzenia współczesnej strategii firmy i przekuć je w sukces, dowiemy się podczas cyklu spotkań w Muzeum Warszawskiej Pragi.

Praga-Północ to „kawałek prawdziwej Warszawy”, enklawa z unikatową, przedwojenną zabudową i licznymi śladami przedsiębiorczości, z której słynęła ta prawobrzeżna dzielnica stolicy. To wymarzone miejsce na spotkanie przedsiębiorców „Marka z historią w tle”, których celem jest ukazanie mocy autentycznej historii w tworzeniu unikatowej wartości na rynku.

Przywołanie postaci wybitnych przedsiębiorców, opowieść o wartościach, tradycjach i zwyczajach prowadzą do zrozumienia źródeł etosu pracy i siły oddziaływania marki. A poznanie i zrozumienie własnej historii, świadomość miejsca pochodzenia i odświeżenie emocji towarzyszących tworzeniu własnej firmy stanowią niezbędny kapitał do budowania jej autentyczności i niepowtarzalności.

Spotkanie 5 grudnia przy ulicy Targowej 50/52 jest przeznaczone dla przedsiębiorców, którzy w dobie uniformizacji nie godzą się na utratę osobistego rysu – przeciwnie: w indywidualności dopatrują się potencjału własnej marki, który pomoże w osiąganiu ambitnych celów.

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

0 (0 Votes)

Summary

9,5Score

9,5

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "Marka z historią w tle. Cykl spotkań w Muzeum Warszawskiej Pragi."

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress