Jak poradzić sobie z nieterminowymi klientami?

http://whitenile.biz/girls-orgasm-on-sex-machine-videos Od zawsze marzyłaś o własnym biznesie? Masz już pomysł, masz plan, narzędzia, by móc go zrealizować. Wiesz, że twoja oferta cieszy się uznaniem i konsumenci sami będą pukać do twoich drzwi. Czy coś może pójść nie tak? Niestety może. Od zawsze największą zmorą firm z sektora MŚP są kontrahenci, którzy poprzez nieterminowe płatności faktur zaburzają twoją płynność finansową, a tym samym blokują twój dalszy rozwój. 

nieterminowi klienci

Początki są zawsze trudne. Powoli kończą się fundusze, które przeznaczyłaś na inwestycję i to właśnie za pierwsze zarobione pieniądze chcesz rozliczyć się z grafikami, copywriterami, influencerami. Część pieniędzy chcesz także przeznaczyć na dalszy rozwój swojej oferty. Czekasz, a przelew wciąż nie przychodzi. Co powinnaś zrobić?

wet pussy games indecent proposal Zadbaj o swoją płynność finansową

Nie powinnaś z góry zakładać, że każda firma i każdy kontrahent, z którym będziesz mieć do czynienia to oszust. Warto jednak przed podjęciem współpracy z jakąkolwiek firmą przeprowadzić research, by wykluczyć ewentualne narażenie się na nieotrzymanie wynagrodzenia za wykonaną pracę. Niestety nawet taka ostrożność, nie jest w stanie dać nam stuprocentowej pewności, że faktury będą regulowane w terminie. Czasami bowiem nieterminowość wynika z przeoczenia, zagubienia faktury, nieotrzymania wiadmości.

By mieć pewność, że klient otrzymał fakturę wystarczy kilka dni po jej wysłaniu http://seaworldboard.com/naked-house-mature-housewifes-ass zadzwonić z grzecznym pytaniem, czy dokument został doręczony. Krótka, uprzejma rozmowa wpłynie korzystnie na wizerunek twojej firmy i pozwoli zbudować więź z kilentem, ponieważ żadna wymiana maili nie zastąpi bezpośredniego kontaktu.

Jeśli powoli upływa termin płatności, a należność nadal nie pojawiła się na twoim koncie, możesz pozwolić sobie na story books for adults free download wykonanie kolejnego telefonu, z przypomnieniem o fakturze. Zazwyczaj ta interwencja jest wystarczajaco skuteczna, niestety jednak nie zawsze.

go here Uporaj się z nieterminowym klientem

Czasami niestety bywa tak, że kontakt z klientem jest utrudniony, tj. nie odpisuje na wiadomości, nie dobiera telefonów. Wówczas musisz rozważyć spierowanie sprawy do sądu. Zapewne nie będzie to dla ciebie przyjemne doświadczenie, dlatego warto wszelkie działania przekazać prawnikowi, doradcy prawnemu lub firmie windykacyjnej.

Swoje działania powinnaś rozpocząć od przesłania wezwania do zapłaty. Od tej chwili, każda próba kontaktu z nieterminowym klientem będzie dowodem w sprawie przeciwko niemu. Wzór wezwania bez problemu odnajdziesz w sieci.  Dokument powinien zawierać ostateczny termin zapłaty należności. Często takie sprawy udaje się załatwić polubownie, niestety będą kosztowały cię odrobinę nerwów i czasu, nie zapominając, że twoja firma utraciła przy tym płynność finansową, a jej rozwój został chwilowo wstrzymany,

mr singh mrs mehata nude scene Możesz jednak uniknąć takich sytuacji korzystając z faktoringu. Faktoring (zgodnie z definicją Wikipedii) to wykup przez podmiot świadczący usługę faktoringu  nieprzeterminowanych wierzytelności przedsiębiorstw należnych im od kontrahentów z tytułu dostaw i usług oraz na świadczeniu na ich rzecz dodatkowych usług (np. monitoring płatności, prowadzenie rozliczeń, pomoc w ściąganiu przeterminowanych należności). Jedną z firm faktoringowych jest Finiata, która przekaże na twoje konto pieniądze za wystawioną fakturę w ciągu 24 godzin. Wszelkich formalności możesz dokonać online i nie martwić się o nieterminowych klientów.

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

0 (0 Votes)

Summary

9,8

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "Jak poradzić sobie z nieterminowymi klientami?"

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress