Weź udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości!

Kreowanie wizerunku to szereg długotrwałych przedsięwzięć wspartych o metody działania PR, prowadzących do postrzegania marki przez innych w zgodzie z jej zamierzeniami. W sytuacji budowania wizerunku marki, firmy lub produktu pomóc mogą agencje PR albo dział public relations. Jeżeli jednak chodzi o personal branding, czyli budowanie marki osobistej, sporo obowiązków zostaje w naszych rękach. Niezwykle pomocne w kreowaniu wizerunku marki osobistej jest uczestnictwo w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości. Czemu kobiety przedsiębiorcze powinny wziąć w nim udział?

Personal branding a kreowanie wizerunku

Przeanalizujmy może najpierw, co oddziałuje na nasz wizerunek i czym on właściwie jest?

Wizerunek nie jest tylko tym, jak wyglądamy. Niezaprzeczalnie wygląd, styl, odzież lub prezencja mają kolosalne znaczenie, aczkolwiek istnieje kilka innych czynników, które mają wpływ na to, w jai sposób jesteśmy postrzegani przez inne osoby. Duże znaczenie ma także język ciała, umiejętność budowania relacji z ludźmi, zdolność porozumiewania się i intonacji głosu, etykieta i reguły savoir-vivre, jak również umiejętności interpersonalne.

Składnikiem scalającym wszystkie dotychczas wymienione warunki jest szacunek. To właśnie szacunek jest filarem tego jak wszyscy nas postrzegają oraz w jaki sposób sami postrzegamy siebie. Jeśli na umówione spotkanie przyjdziemy niepunktualnie i niedbale ubrani, może to świadczyć o naszym braku szacunku do osoby, z którą mieliśmy się spotkać.

Budujemy wizerunek zarówno w relacji bezpośredniej ale i wykorzystując marketing online, co jest znacznie trudniejsze, gdyż jesteśmy poddawani analizie bardzo dużemu gronu odbiorców. Należy zatem, w pierwszej kolejności, rozważyć, jak chcemy być odbierani przez innych, jakich odbiorców chcemy zgromadzać wokół siebie, co chcemy osiągnąć kreowaniem swojej marki? Te fundamentalne pytania pozwolą nam skonkretyzować zasięg zadań, które będziemy musieli podjąć i podejmować bezustannie, by tworzyć wyrazistą, rzetelną i spójną markę osobistą.

Budowanie marki osobistej

W budowaniu marki osobistej istotne znaczenie ma networking, inaczej tworzenie siatki wzajemnych kontaktów biznesowych, które służą do wymiany wskazówek, zasobów, obopólnego wsparcia oraz perspektyw rozwoju.

Elementarne znaczenie ma też metoda docierania do nowych użytkowników. Nie można ufać, że w morzu konkurencji użytkownicy sami na nas trafią. Wobec tego warto bezustannie pojawiać się w mediach internetowych, które stanowią najprostszą i nierzadko najtańszą opcję reklamy. Udzielanie wywiadów, wypowiadanie się w roli eksperta bądź umieszczanie artykułów tematycznie związanych z dziedziną, w której pracujemy to doskonałe sposoby promocji marki osobistej i swojego biznesu. Szczególnie przydatny w budowaniu wizerunku kobiety przedsiębiorczej jest również udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości.

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości

Udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości rozpoczyna się wysłaniem zgłoszenia pod adresem www.kwiatkobiecejprzedsiebiorczosci.pl Kolejnym etapem jest sporządzenie wizytówki na stronie projektu, która weźmie udział w plebiscycie podsumowującym edycję. Plebiscyt pozwoli wytypować trzy laureatki, które otrzymają tytuł Kobiety Przedsiębiorczej, pamiątkową statuetkę oraz pakiet działań PR.

Członkinie projektu mają okazję pojawienia się w ebooku “50 definicji sukcesu” oraz korzystania z przyznanych im cen zniżkowych na publikowanie artykułów na łamach ogólnopolskich serwisów i portali internetowych.

Udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości zapewnia:
🌼 wizytówkę promującą biznes na stronie projektu,
🌼udział w plebiscycie Kobieta Przedsiębiorcza,
🌼 możliwość przedstawienie własnej historii sukcesu w e-booku „50 definicji sukcesu”
🌼 dostęp do platformy szkoleniowej w obszarze: marketingowym, sprzedażowym i mentalnym,
🌼 ceny zniżkowe na publikacje na łamach kilkudziesięciu ogólnopolskich portali i serwisów,
🌼 możlwiość nawiązania kontaktów biznesowych,
🌼 możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców.

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości uczestniczy w promocji biznesów z sektora MŚP, ale także umożliwia rozwój kobiet przedsiębiorczych, ponieważ uczestniczki projektu uzyskają dostęp do platformy szkoleniowej, która poruszać będzie zagadnienia związane z przyciąganiem konsumentów, trafianiem do odbiorców, użytecznością strony www, ale także motywacją, asertywnością i organizacją czasu.

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości skierowany jest do kobiet stawiających pierwsze kroki w biznesie lub szukających pomysłu na rozwinięcie swoich skrzydeł. Z każdą zainteresowaną projektem kobietą rozmawiamy indywidualnie. Zależy mi, by każda uczestniczka określiła swoje cele i czynniki, które blokują lub spowalniają jej rozwój, a my przedstawimy jej rozwiązania dostosowane do jej potrzeb. Wierzę, że uda mi się stworzyć społeczność silnych, niezależnych kobiet, które będą się wzajemnie wspierać i uzupełniać – przyznaje pomysłodawczyni projektu Honorata Dyjasek, właścicielka agencji reklamowej, organizatorka akcji charytatywnych i laureatka wielu nagród biznesowych.

Więcej szczegółów o projekcie na stronie www.kwiatkobiecejprzedsiebiorczosci.pl

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

0 (0 Votes)

Summary

9,9Score

9,9

Brak komentarzy do "Weź udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości!"

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress