Zagraniczne gwiazdy w kampaniach reklamowych polskich marek

Rodzime firmy coraz chętniej otwierają się na światowe rynki, co skutkuje nie tylko większym popytem na polskie towary i uruchomieniem sklepów poza granicami kraju, ale także zainteresowaniem ze strony międzynarodowych celebrytów. Widać to na instagramowych profilach i podczas branżowych imprez oraz… po polskich kampaniach reklamowych, w których coraz więcej gwiazd światowego formatu.

Czołowe modelki i modele w kampaniach Reserved

O tym, że polscy projektanci cieszą się sporą rozpoznawalnością na świecie, nie trzeba nikogo przekonywać. W sukniach autorstwa Gosi Baczyńskiej pokazywała się sama księżna Kate Middleton, a Eva Minge należy do ulubionych projektantek piosenkarki Cheryl Cole. Coraz prężniej działają także odzieżowe marki. Local Heroes ma już wierne rzesze odbiorców na Instagramie, a polska firma odzieżowa LPP S.A  niedawno otworzyła we Frankfurcie nad Menem swój kolejny zagraniczny sklep. Gdański potentat może pochwalić się też plejadą gwiazd w swoich reklamach. Obecnie sporo mówi się o musicalowej kampanii Reserved (najpopularniejszej z marek LPP) z udziałem Joanny Kulig i francuskiej influencerki Jeanne Damas, ale to nie jedyny „flirt” marki z rozpoznawalnymi gwiazdami. W 2015 roku twarzą kampanii wiosenno-letniej był Brooklyn Beckham, syn Victorii i Davida Beckhamów, dobrze rokujący model. Z kolei kolekcję jesień-zima 2017/2018 promowała sama Kate Moss, a w świątecznej reklamie wystąpiły czołowe modelki, m.in. znane z pokazów Victoria’s Secret Jordan Dunn i Irina Shayk. W tym roku wiosną premierę miała również kampania z udziałem innej znanej supermodelki – Cindy Crawford – której koncept oparty był na popularnym haśle „power woman”.

Claudia Schiffer i nie tylko

Kate Moss i Cindy Crawford to nie jedyne gwiazdy wybiegów, które reklamowały polską odzież. Ponad 10 lat temu w kampanii Monnari wystąpiła niemiecka modelka Claudia Schiffer, która miała nadać promowanej kolekcji światowego charakteru. W podobnym okresie Vistuli & Wółczance udało się przekonać do współpracy Pierce’a Brosnana, aktora który kojarzony jest przede wszystkim z roli agenta 007. Podobnie jak w przypadku reklam z Schiffer, celem było pokazanie odbiorcy, że polskie produkty niczym nie odbiegają od zagranicznych towarów.

Alkohole, platformy transakcyjne, kosmetyki

Zainteresowanie zagranicznych celebrytów generują nie tylko polskie ubrania. Prawdziwą plejadę gwiazd można podziwiać także w reklamach kosmetyków. Produkty marki Dr Irena Eris w 2008 roku reklamowała Emmanuelle Seigner, francuska aktorka znana z takich filmów jak „Dziewiąte wrota”, „Motyl i Skafander” czy „Frantic”. Z kolei z firmą Inglot współpracowała Jennifer Lopez, która została nie tylko twarzą marki, ale też stworzyła z nią dedykowaną kolekcję pudrów, pomadek, cieni do powiek, tuszów do rzęs i bronzerów. Swój „filtr” z reklamami mają także aktorzy Bruce Willis i Jean Reno, którzy reklamowali rodzime alkohole oraz najbardziej rozpoznawalny aktor skandynawski Mads Mikkelsen, który był bohaterem kampanii platformy transakcyjnej XTB.

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

0 (0 Votes)

Summary

9,5Score

9,5

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "Zagraniczne gwiazdy w kampaniach reklamowych polskich marek"

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress