Powiew elegancji i ponadczasowej klasyki premiera najnowszej kolekcji marki Wojewodzic jesień-zima 2019/2020

Niepowtarzalne wzornictwo, najwyższa jakość wykonania i bogata kolorystyka to cechy najnowszej kolekcji na jesień-zimę 2019/2020 marki WOJEWODZIC, która swoją premierę ma 1 października. Twarzą kampanii wizerunkowej została po raz kolejny Ilona Adamska, redaktor naczelna magazynu Imperium Kobiet.

Torebka to najlepsza przyjaciółka kobiety. To coś więcej niż zwykły dodatek, którego zadanie polega na uzupełnieniu stroju – to odpowiedź na kobiece pragnienie, by w każdej, nawet najbardziej nieprzewidywalnej sytuacji czuć się komfortowo i wyjątkowo.

Doskonale wie o tym marka Wojewodzic, która podbija serca Klientów od 1996 roku i która dziś wypuszcza na rynek nowe, świeżutkie modele torebek.

Nasze torebki odzwierciedlają najnowsze światowe trendy, ale jednocześnie łączą w sobie nutkę ponadczasowej klasyki. Dzięki temu torebki marki Wojewodzic nie tylko cieszą oko pod względem designerskim, ale też mają w sobie elegancję i styl. – mówi Michał Wojewodzic.

– Stylowa, modna, wykonana z największą starannością i przy użyciu najlepszych jakościowo materiałów! Tak możemy określić najnowszą kolekcję marki Wojewodzic. Torebki opatrzone biżuteryjnym akcentem, szalenie zmysłowym printem zwierzęcym. Praktyczne i funkcjonalne, w najmodniejszych kolorach i wzorach sezonu.– wylicza Ewa Nierzwicka, styliska od lat współpracująca z marką, odpowiedzialna za stylizację modelki w nowej kampanii.

Marka proponuje torebki w najmodniejszych kolorach tego sezonu, czyli burgundu, leśnej zieleni, orzecha, karmelu, soczystej żółci. A także ponadczasowej czerni. – dodaje.

Takie barwy znakomicie podkreślają charakter jesieni, a jednocześnie pozwalają na wykreowanie stylizacji, która nie tylko odzwierciedla najnowsze trendy, ale też pozwala dostosować strój do okazji i zapewnia nam poczucie niewymuszonej elegancji.

Takie barwy znakomicie podkreślają charakter jesieni, a jednocześnie pozwalają na wykreowanie stylizacji, która nie tylko odzwierciedla najnowsze trendy, ale też pozwala dostosować strój do okazji i zapewnia nam poczucie niewymuszonej elegancji.

Twarzą sesji zdjęciowej realizowanej w klimatycznym Krakowie po raz kolejny została Ilona Adamska, kobieta – która, jak podkreślają właściciele firmy, doskonale odzwierciedla filozofię marki.

Nasze torebki kierujemy do kobiet z klasą, eleganckich, stylowych, śledzących najnowsze trendy w modzie. Kobiet pewnych siebie. Które wiedzą, czego chcą od życia. Kobiet, które za pomocą modnych dodatków (np. torebek) lubią podkreślać swój indywidualizm. – wyliczają Monika i Włodzimierz Wojewodzic, właściciele marki.


Oryginalne wzornictwo, przemyślana kolorystyka i powiew elegancji w przystępnej cenie… To tylko niektóre cechy, dzięki którym torebki z najnowszej kolekcji marki Wojewodzic mogą być cennym źródłem inspiracji.

Poznaj pełną ofertę firmy wchodząc na stronę www.wojewodzic.com.pl

Joanna Bielas I.D.MEDIA

SESJA:
Modelka: Ilona Adamska
Fotograf: Dorota Czoch
Stylizacja: Ewa Nierzwicka
Makijaż, fryzura: Aleksandra Kozibąk

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

5 (1 Votes)

Summary

9,9Score

9,9

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "Powiew elegancji i ponadczasowej klasyki premiera najnowszej kolekcji marki Wojewodzic jesień-zima 2019/2020"

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress