Agencja I.D. Media już od 10 lat podbija rynek mediów!

Gdy w 2005 roku Ilona Adamska zakładała agencję wydawniczo- promocyjną, nie spodziewała się, że po upływie dekady pod szyldem I.D. Media świadczone będą usługi PR oraz wydawane będą: 2 magazyny, 4 prężnie działające portale i bijący rekordy oglądalności blog kulinarny Szczypta luksusu.

Premiera (68)

Początki funkcjonowania Agencji, choć znacznie skromniejsze, były jednak bardzo ambitne. Pierwszym ważnym przedsięwzięciem właścicielki agencji było bowiem redagowanie i wydawanie portalu oraz magazynu „Planeta kobiet”, który był dystrybuowany na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Inspirujące artykuły, ciekawe wywiady z gwiazdami oraz liczne konkursy dla czytelników sprawiły, że czasopismo szybko zyskało grono wiernych odbiorców. Nic dziwnego zatem, że kilka lat później Ilona Adamska zaczęła podbijać rynek ogólnopolski, wydając luksusowe magazyny: Imperium Kobiet (IK Magazine) przeznaczony dla spełnionych, ambitnych pań oraz Law Business Quality, prestiżowego magazynu biznesowego.

_NEW4783

I.D. Media dziś to nie tylko czasopisma, ale też 4 nowoczesne portale: www.planetakobiet.com.pl, www.magazynlbq.pl, www.ikmag.pl, oraz www.egyptexclusive.pl, który początkowo wydawany był w formie papierowej.

Mocnym punktem magazynów wydawanych przez agencję I.D. Media zawsze są niepowtarzalne sesje zdjęciowe gwiazd, m.in. z Beatą Tyszkiewicz czy Mariolą Bojarską- Ferenc, a w bardziej egzotycznej scenerii – w Maroku (z Czesławem Mozilem, Joanną Jabłczyńską, Lidią Kopanią i Aleksandrą Nieśpielak) oraz w Tallinie w Estonii. Zagraniczne sesje zdjęciowe nie są tu jednak dziełem przypadku, gdyż agencja Ilony Adamskiej ma na swoim koncie długofalową współpracę z ambasadą Maroka, Egiptu i Estonii, a niebawem rozpocznie kooperację z kolejnym krajem – z Turcją.

DSC_5965

Na szczególną uwagę zasługuje również ekskluzywny blog Szczypta luksusu, gdzie miłośnicy oryginalnych smaków znajdą inspirację na wykwintny obiad lub pyszne domowe ciasto. Atrakcyjne przepisy i niezwykłe stylizacje potraw sprawiają, że blog cieszy się rosnącą popularnością!

Jednak agencja I.D. Media nie ogranicza swojego działania wyłącznie do wydawania magazynów czy portali internetowych. Ilona Adamska wraz ze współpracownikami od lat z powodzeniem organizuje bowiem gale, eventy oraz stałe plebiscyty: Imperium Urody (wyłaniające najlepsze kosmetyki), Imperium SPA (dla najlepszego salonu SPA) oraz Polskie Lwice Biznesu, gdzie w 10 kategoriach przyznane zostają statuetki dla najbardziej kreatywnych i zdolnych bizneswoman.

DSC_5677

W ciągu 10 lat istnienia Agencji zawsze chętnie współpracowały z nią gwiazdy dużego formatu, m.in. Beata Tyszkiewicz, Jolanta Fajkowska czy Krystyna Mazurówna (felietonistki magazynów), Ryszard Rembiszewski czy Karolina Nowakowska z ochotą prowadzili eventy oraz plebiscyty, natomiast Omenaa Mensah, Mariola Bojarska- Ferenc, Otylia Jędrzejczak, Joanna Jabłczyńska, Anna Mucha i wiele innych gwiazd zawsze z chęcią wspierają swą obecnością imprezy organizowane przez I.D. Media.

Warto również zaznaczyć, że od blisko roku, pod szyldem I.D. Media działa także prężnie rozwijająca się agencja PR, która obsługuje stałych klientów z takich dziedzin jak: media, sztuka, rozwój osobisty, moda, zdrowie i profilaktyka, coaching. Szerokopasmowe działanie agencji, rzetelne i profesjonalne materiały prasowe, jakie przygotowuje dla swoich klientów, oraz terminowość sprawiają, że również i na tym polu działania agencja I.D. Media jest coraz bardziej liczącą się firmą.

IMPERIUM KOBIET FINAL OKLADKA

Innym obszarem działania agencji I.D. Media jest organizowanie akcji charytatywnych i aktywne wsparcie fundacji, którym los chorych dzieci bądź samotnych mam nie jest obcy. Mowa tu oczywiście o dwóch książkach autorstwa Ilony Adamskiej: „Ona w jego oczach”, z której całkowity dochód został przeznaczony na Fundację Krwinka opiekującą się dziećmi z chorobami nowotworowymi oraz „Szczęście na wagę złota, czyli jak osiągnąć sukces”, gdzie dochód ze sprzedaży zasilił Fundację Sukces obejmującą opieką samotne mamy: „Dając innym, sami zyskujemy podwójnie. Im więcej dajesz, tym więcej otrzymujesz. Dobro wraca. Nie ma nic piękniejszego od widoku uśmiechniętego malucha czy samotnej mamy, których obdarowujemy prezentami. Uwielbiam pomagać. Lubię robić coś dla drugiego człowieka. Nie liczę na nagrody, pochwały. Dla mnie najcenniejszy jest uśmiech obdarowanego, łzy wzruszenia…” – mówi Ilona Adamska

okladka-lbq

Akcje promocyjne obu wydawnictw organizowane na terenie całego kraju zawsze cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem czytelników, nic dziwnego zatem, że już pod koniec września agencja I.D. Media przygotuje kolejną, już trzecią książkę, która wesprze następną organizację charytatywną!

I.D. Media to zatem młoda, prężnie rozwijająca się agencja promocyjno-wydawnicza, która stawia sobie coraz bardziej ambitne cele. Doświadczony zespół, grono zaprzyjaźnionych gwiazd, profesjonalizm w działaniu i nieograniczona ilość pomysłów sprawiają, że I.D. Media jest liczącą się agencją na rynku mediów, a do tego – sprawdzonym partnerem!

Joanna Bielas

8b8756cafc4d9d4482930de65e3ba79c

392082_332570010106292_1563249051_n

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

5 (2 Votes)

Summary

9,9Score

9,9

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "Agencja I.D. Media już od 10 lat podbija rynek mediów!"

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress