W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko. Część druga

„W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko. Część druga”, jak sam tytuł mówi, to kontynuacja premiery sprzed ponad roku. Autorka pokazuje w niej m.in., jak budować szczęśliwe związki, wzmacniać poczucie własnej wartości, jak budować własną markę i prowadzić skuteczne działania public relations. Całość jest okraszona inspirującymi wywiadami z gwiazdami i komentarzami ekspertów.

By być kobietą spełnioną, szczęśliwą i niezależną należy posiadać pewne cechy, umiejętności i wiedzę. Trzeba także umieć żyć w harmonii, umieć godzić życie prywatne z zawodowym i wyznaczać granice czasu, który należy przeznaczyć własnemu biznesowi i rodzinie. Są to umiejętności, które metodą prób i błędów musimy zdobyć same. Istnieje jednak wiele metod, które ułatwiają i przyspieszają proces stawania się prawdziwą businesswoman.

Przede wszystkim nie powinnyśmy bać się słuchać rad kobiet, które już osiągnęły sukces. To dzięki wsłuchaniu się w ich historię sukcesu możemy odkryć jaką drogą chcemy podążać, w którym kierunku się rozwijać i w jaki sposób przyspieszyć swój rozwój i umocnić pozycję własnej marki.

23 maja w warszawskim klubie Loft 44 odbyła się premiera “W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko. Część druga” Ilony Adamskiej, połączona z ósmymi urodzinami magazynu Imperium Kobiet i rozdaniem statuetek IK Magazine Awards Women’s Prestige.

Po sukcesie pierwszej części autorka postanowiła przekazać w dłonie swoich czytelniczek – kobiet aktywnie biorących udział w organizowanych przez nią akademiach, kongresach i spotkaniach- kontynuację, która dostarcza jeszcze więcej wiedzy, motywacji i inspiracji.

Ponadto druga część jest o tyle wyjątkowa, be zawiera prywatne zapiski Adamskiej pochądzące z najtrudniejszego dla niej okresu, kiedy jej tata walczył o życie.

– Bóg, modlitwa, zrozumienie sensu życia, docenienie każdego dnia, który możemy przeżyć w zdrowiu i radości z tego, co udało nam się osiągnąć. Zrozumienie ulotności życia i ważności każdej przeżytej chwili. Dzięki Ilonie możemy przypomnieć sobie, co powinno tak naprawdę się dla nas liczyć i o czym powinniśmy pamiętać w życiu. – można przeczytać w recenzji książki na blogu Webska.me – Lektura poza cenną, rzeczową wiedzą z zakresu marketingu i personal brandingu, porusza także tematy, bardzo istotne, bo skupiające się na pielęgnowaniu naszej wewnętrznej harmonii, umiejętności życia w zgodzie ze sobą i akceptowaniu siebie. Opowiada także o tym, co wpływa na udany związek oraz jak odnaleźć miłość życia. Myślę, że nie bez powodu autorka porusza te zagadnienia, ponieważ kobieta spełniona w życiu prywatnym, szczęśliwa, kochana i pewna siebie, a przede wszystkim posiadająca wsparcie swojego partnera, jest zdecydowanie lepszym liderem. – dodaje blogerka.

Ksiażka „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko. Część druga” zawiera wypowiedzi inspirujących kobiet sukcesu, które zdradzają swój własny przepis na sukces. Odnaleźć moża między innymi wywiad z Kariną Kondeją-Witczak, właścicielką marki KUMAZU czy Agnieszką Janisz, właścicielką Kliniki Korona. Całość wzbogacają wypowiedzi gwiazd (Anna Powierza, Paulina Holtz, Monika Zamachowska, Paulina Sykut-Jeżyna) oraz ekspertów (Małgorzata Kapuściak, Izabela Markiewicz, Kinga Bogdańska, Renata Dziewońska).

Książka można nabyć na stronie Multistore24.pl,

Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

0 (0 Votes)

Summary

9,6Score

9,6

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

Brak komentarzy do "W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko. Część druga"

    Skomentuj

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress