Domowe sposoby na zaparcia w ciąży.

Zaparcia są problemem tysięcy polaków. Szczególnie na nie narażone są jednak kobiety w ciąży, ponieważ rozwijające się w łonie matki dziecko uciska różne narządy. Z reguły zaparcia w ciąży nie są powodem do niepokoju, jednak po jakimś czasie mogą do prowadzić do problemów z hemoroidami. Wzdęcia w ciąży bywają również bardzo niekomfortowe i  niezwykle uciążliwe, dlatego warto poznać sposoby, by szybko się ich pozbyć.

 

SPOSOBY NA ZAPARCIA W CIĄŻY.

  • Co ważne- kobiety w ciąży choćby nie wiem co nie mogą stosować żadnego rodzaju tabletek, herbatek, ani innych środków przeczyszczających. Tyczy się to oczywiście również lewatyw. Oczywiście w aptece można zakupić specjalne preparaty wzdęcia w ciąży, jednak przed ich użycie należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem prowadzącym ciążę.
  • Całkowicie bezpiecznym i bardzo powszechnym wśród kobiet w ciąży sposobem na wzdęcia jest zwiększenie ilości przyjmowanych płynów. Mowa tutaj oczywiście o niskozmineralizowanej wodzie niegazowanej. Kobiety w ciąży powinny wypijać każdego dnia minimum sześć szklanek płynów, przy czym zdecydowaną większość powinna stanowić właśnie woda.
  • Sposób na zaparcia w ciąży to także picie świeżo wyciskanych soków z owoców. Mogą one zawierać nawet odrobinę miąższu- tym lepiej, ponieważ zwiększa to automatycznie ilość przyjmowanego błonnika, który pozytywnie wpływa na problemy z zaparciami. Kobietom w ciąży poleca się także na zaparcia picie soków warzywnych. Mowa tutaj przede wszystkim o soku ze świeżych buraków.
  • Pijesz czarną herbatę? Pewnie zdajesz sobie sprawę z tego jak bardzo moczopędna jest zwykła herbata? Zamień ją na herbatki owocowe!
  • Sposoby na zaparcia w ciąży przewidują również wypijanie każdego ranka, zupełnie na czczo- szklanki wody z sokiem z wyciśniętej cytryny i z miodem.
  • Kobiety, które zostały dotknięte przez tę przykrą dolegliwość jaką są zaparcia w ciąży powinny zwiększyć ilość jedzonych owoców i warzywach. Priorytetami są: jabłka, kiwi, mandarynki, morele, czereśnie, brzoskwinie i śliwki, oraz: buraki, brokuły, kapusta i warzywa strączkowe.
  • Warto sięgnąć również po produkty pełnoziarniste, takie jak chociażby: płatki pszenne, owsiane i jęczmienne, razowe chleby i makarony, grube kasze i otrędy.
  • Unikać z kolei powinno się: czekolady, gotowanej marchewki, białego ryżu, kakao, czarnych jagód i bananów, oraz jabłka startego, gotowanego i prażonego.
Polub i udostępnij:

Ocena

User Rating

0 (0 Votes)

Summary

9,5Score

9,5

author-avatar

Zachęcamy do kontaktu wspolpraca@vitwoman.pl

2 komentarze do "Domowe sposoby na zaparcia w ciąży."

  • comment-avatar
    jarmin 26 sierpnia 2015 (09:07)

    dużą ulgą w zapraciach były dla mnie czopki eva/qu ktore po 15min od aplikacji już zaczynały działac

  • comment-avatar
    Darek Benor 5 stycznia 2016 (20:13)

    Moja żona ma niestety bardzo często zaparcia, nic z domowych sposobów się nie sprawdza. Wspóna znajoma poleciła nam dicopeg, który sama stosowała w czasie swojej ciąży i doskonale się sprawdził. Podziałało 😉

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress